NYHEDERForhandlermøde med vores Crawford Centre

Forhandlermøde med vores Crawford Centre

Forhandlermøde med vores Crawford CentreForhandlermøde med vores Crawford Centre

Crawford Centre er vores partnerprogram for forhandlere, der sælger, installerer og servicerer vores garageporte og industriporte. Den 23.-24. september samledes vi på Liseberg Grand Curiosa Hotel med et klart mål – at styrke vores markedsføring.

Mødet blev indledt af Sandra Thörner, Country Manager Nordics, BU Normstahl Crawford, som gav et overblik over den aktuelle markedssituation. Hun talte om de ændringer, vi har gennemført, som har øget salget og synligheden, samt fokusområderne for perioden frem til 2026. Hun fremhævede især et af årets største initiativer – vores partnerskab med det svenske håndboldlandshold.

Derefter gik vores digitale eksperter Joel, Henrik og Love på scenen. De præsenterede den nye og forbedrede hjemmeside og kommende digitale initiativer, der er udviklet på baggrund af resultaterne af vores seneste kundeundersøgelse og de ønsker, der blev udtrykt i den.

Temaet for konferencen var marketing, og Magnus Äng, CEO for Topvisible, gav yderligere indsigt. I sin præsentation fremhævede han udfordringerne ved at måle langsigtede marketinginitiativer og gav praktiske tips til, hvordan vi kan arbejde for at styrke brandet fremadrettet.

Sammen med Massi Najimi, salgschef hos Topvisible, smøg forhandlerne ærmerne op og gik i gang med et workshop. Resultatet blev et klarere billede af, hvordan Crawford-centre arbejder med markedsføring i dag, hvilke områder der skal forbedres, og hvordan vi hos Crawford bedst kan støtte dem i deres bestræbelser på at øge synligheden.

Prikken over i'et var et besøg af vores hemmelige gæst – Stefan Lövgren, tidligere professionel håndboldspiller og nu administrerende direktør for det svenske håndboldlandshold. Et meget værdsat besøg, der førte til både nysgerrige spørgsmål og masser af latter.